Friday 4 September 2009 Fuskblogg.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag sov som en gris till 15:00.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Försökte sova.

Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Bokade biljetter till Mustasch. Ok, Det var Irre som bokade, men jag satt i telefonen med henne under tiden.

Det sista du sa högt: Desamma, hej.

Det senaste någon sa till dig: Puss och kram och nyp på stjärten!

Vad har du druckit idag: Monster.

Vad var det senaste du åt: Halvsunkiga chips.

Vad var det senaste du köpte: Mat.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.

Vad är det för väder hos dig nu: Svensk sommar!

Godaste glassmaken: Allt med Ben & Jerry's, eller Päron.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, men attraktion.

Sover du tungt: Ungefär en gång per år eller så.

Drömmer du mardrömmar: Det är mardrömmarna som drömmer om mig.

Trivs du med ditt jobb: Fd. jobbet; Det funkade. Trevligt folk iallafall.

Favoritklädsel: Mina bondagebyxor, nån bra t-shirt och en mysig hoodie.

Favoritlåt just nu: "Soilwork - Nerve" kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, men annars så är "Slipknot - People = Shit" helt ok.

Vad ser du om du tittar till höger: En annan dator.

Vad gör dig glad just nu: Att vi har en kaffekokare.

Vad ska du göra härnäst: Det är ett tufft val mellan att däcka igen, och sova bort resten av dagen, eller göra nått produktivt.

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt Foe Lajf.

Humör just nu: Svårt uttråkad, Stört trött med en liten släng av hat.

Favoritgodis: Äter så sällan godis. Men typ.. chips.

Kläder just nu: Mysbyxor och t-shirt.

Sommarplaner: Mina "sommarplaner" är att komma iväg till Rise Against och gå på Mustasch.

Hur många kuddar sover du med: En. Värsta nerköpet. Körde med fyra stycken när jag bodde hemma.

Spelar du något instrument: Guitar Hero.

Morgon- eller nattmänniska: Natt.

Vad är viktigast för dig: "Att nära och kära får må bra. Hur klyschigt det än låter." Kopierar min systers svar här.

Är du kittlig: Prova på egen risk.

Snarkar du: Som en döende gnu.

Stjärntecken: Vädur.

Äckligaste insekten: Tvestjärtar, I don't like them.

1 Comments.:

Irre pirre said...

Förlåt :( du råkade bara vara på fel plats vid fel tillfälle. Eller så var det kanske telefonen som var det.
Puss och kram å nyp på stjärten ;)