Sunday 14 February 2010 Valentin

Fyfan vad jag hatar den här sk. högtiden.
Av hela mitt hjärta (Ahaha. I see what I did there.) så hatar jag denna skitdag. Finns fan ingen annan högtid som slår denna.
Ha så trevligt, alla kära par. Se till att köpa så mycket jävla skit och ge till varandra, så blir företagarna glada.
Fyfan.

För övrigt så har jag spenderat denna vecka med sömnlöshet och ångest. Sov inget inatt, kunde inte sova. Precis som alla andra nätter.
Det kanske märks på mitt fina humör.
Om det är nån som tar åt sig så får ni skylla er själva. Det här är inte riktat mot nån person, det är bara gnäll.
Går på "lungnande" naturläkemedel, som för övrigt smakar skit. Men det är inte direkt som att det hjälper. För mycket som snurrar i huvudet nu.
Känns som att man är tillbaka på ruta ett.

Helt jävla underbart.

Så ja, glad alla hjärtans dag, eller vafan det är man säger.

1 Comments.:

Irre pirre said...

Men fan du han ju först. Hade tänkt att göra ett inlägg på min blogg om hur jävla morbid den här sjuka högtiden är. Men nu får jag väl hitta på någe annat att skriva om. Kram på dig