Thursday 17 January 2008 Helvete.

Så här mot kvällen börjar tröttheten komma krypande. Mest på grund av jag haft svårt att somna i ca 6-7år snart.
Men inatt var ett rent helvete. Vår skumma semi-granne har en katt.. Den jäveln (katten) spenderade hela natten till att skrika och bråka med nån annan katt precis utanför mitt fönster.
Jag lovar och svär att om jag hade haft nån sort av projektilvapen så hade det vart 2 mindre kattjävlar på denna jord.
Skiter blanka fan i vad grannen skulle sagt, håller jäveln inte koll på kattfan så får han ta konsikvenserna. För just nu finns inte dom små, söta och fluffiga kattungarna i min värld. Jag ser bara halvludna, skitfula åbäken som kommer direkt från helvetet.

Håller dom på inatt igen kommer katten, eller ägare, att vakna med en snöskyffel uppkörd i det mindre heliga området.

Men men, nu ska jag sluta bitcha.
Toodles.

0 Comments.: