Saturday 19 January 2008 Party Party.

Nu sitter man här, i Ransta. Världens ände, typ.
Men nu råkar det slumpa sig att Ransta är en mycket lugn och trevlig by.

Iallafall, så ska vi ha en inflyttningsfest hos Asrahn och Janeva som flyttat hit. Ruggigt mysig lägenhet är det också. Wounded är inte alls avensjuk, neejdå.
Men, åter till festplanerna. vad jag vet så kommer det totallt sex personer hit, varav fyra av oss redan är här, dom andra två kommer vid tre-tiden.. tror jag.

Jag sov ca tolv timmar inatt, och är som planerat äckligt jättetrött för det. Nått med att man sover för länge eller så, vad vet jag.
Asrahn sitter och spelar Bioshock och jag sitter och halvsover. Värsta partyhumöret punkt com. Men det blir nog bättre.

Nu ska jag återgå till att vara social.
Återkommer nog med stor förmodan under dagen/kvällen.

Toodles.

0 Comments.: