Tuesday 15 July 2008 Jävla rövhattar.

Tänkte börja detta inlägg med följande:
Ja, jag är fullt medveten hur patetiskt och tragiskt det är att blogga om nått sånt här. Men jag är otroligt frustrerad och skiter i det med hela mitt hjärta.

Dåså.

Jag spelar WoW, som vissa kanske vet. Och jag är med i en "Raiding Guild". Jag måste säga att dom är modiga att kalla sig sjävla raiding guild med tanke på hur jävla tragiskt deras system för raiding är.

För att få vvara med i guilden måste man ha en addon vid namn GroupCalendar.
Det är en ganska smart addon som man kan knappa in hur, vart och när man ska raida, för att sedan låta folk ange om man kan komma eller inte.

Jag, åtminstone, trodde dom använde den pga. kravet för att få vara med från första början. Men ack så fel jag hade. Tydligen så använder dom den bara för att visa när dom ska raida. Och för att se vilka som vill med. Det är ju iochförsig ganska bra.. Om man nu hade gått efter vilka som vill med ocg låtit dom följa med.
Men de t gör dom inte, istället kör dom nån form av "Free-for-all" när det gäller invites till dessa raids. Det innebär att ledaren säger till i chatten i form av "Invites starting now - Whisper me.".

När man då viskar denna person om att man vill med och får svar "We need tanks." börjar man fundera.
Efter en stund kommer följande;
"Invites for DPS - Whisper me"
"Jag: AH yeah, I would gladly tag along :)"
*Inget svar och 5 min senare*
"Last call for DPS - Whisper me"
"Jag: Eh, yeah I would like to come."
*Inget svar och 5min senare*
"Jag: So I guess this means no then?"
"Sorry"

Sorry?
Sorry my ass. Du skiter ju blanka fan i om jag får hänga med eller inte, din tragiska lilla mupp.

Orsaken till att dom låter folk signa upp sig för raids via GC är tydligen för att om man gör det så får man statusen "Raider".. I en jävla raid guild. Fucking retards.
Denna status ger i sin tur mer eller mindre en knuff fram i kön till dessa raids.
Typ som en fribiljett.. som inte funkar.

Det skulle ju kunnat funka.
Om inte hela jävla guilden hade haft denna status!
Jag menar, kom igen! Det är ju trotts allt en raid guild, tydligen!
Åter igen, jävla rövhattar.

Detta är inte första gången jag blir snuvad på en plats.
För att vara ärlig så börjar det kännas aningen ovärt att vara med överhuvudtaget.

Ps. Notera gärna hur många gånger jag använder orden Patetisk eller Tragisk. Ds.

3 Comments.:

Hamlic said...

Du möter inte heller på fullt friskt folk märker jag.

P.H said...

Idioter -.- , byt gille!

Eyezek (A somewhat fucked up form of Isaac) said...

Yeah, orka. -.- Såg när du skrev om det i channeln på TVC. Helt jävla cp ju. Var det inte någon jävla tjej med aslite HP som fick komma med istället?