Monday 18 February 2008 Hate is a strong word, but i really, really don't like you.

Tänk att det kan bli såhär varje gång.
Just när personer som man har lite svårt för börjar agera som folk, så att man kan respektera dom osv. så gör dom alltid nånting som raserar hela skiten dom just fått ihop.

Jag är en såndär person som går ortoligt mycket på första intrycket. Gör dom ett dåligt sådant så har jag mycket svårt för den personen.
Men, det går ju att ändra om man gör saker som jag tycker är bra. (Ego)

Det är precis vad som hänt nu, personen i fråga har "jobbat sig upp" i mina ögon. Men så gör denna en såndär helt idiotisk sak igen (även om denne kanske inte är medveten om det), och är tillbaka på ruta ett i mina ögon.

Det suger.

För jag vettefan hur många "chanser" jag orkar ge. Det är nämligen inte första gången det händer.

Vi får se hur det går.

What can I say?
Jag är ett as.

0 Comments.: