Tuesday 26 February 2008 Massmord.

Underbart.
Nu är det fucking jävla sportlov också. Nu ska varenda jävla snorunge ut och leka innan solen gått upp.
Vaknade idag, kl. 07:30-ish, av att ett gäng ungar leker krig utanför mitt fönster. Jippii.

Och dålig som jag är kunde jag inte somna om efter det.
Så på med tv (som förövrigt knappt funkar) och se om det är nått värt att se, för jag tänkte fan inte gå upp 07:34.
Det var tre saker som fånga min uppmärksamhet, Montel Williams show, "Bilfixarna" och en sak på TvShop.

...

Tragiskt.

Montel Williams show går alltså ut på (Vad jag fatta) att en viss Montel Williams sitter med en gråtande person som vart med om nått hemskt.
Montel sitter och frågar ut personen om vad som hänt och hur hon/han kände när det hände.
Det är precis som om han sitter och gnuggar salt i såren. För hjälpa kan det knappast gör när nån frågar:
- "Ok Tracy, du blev alltså påkörd av en jumbojet?"
- *Gråtande* "Ja.."
- *Vänder sig mot publiken och nickar* "Aah.. Hur kände du dig då?"
Hurfan kan nått sånt hjälpa? Jävla sociala bulldozer.

Sen har vi "Bilfixarna".
Att man får sända nått så patetiskt fårstår jag inte. Det ända sättet att förklara det hela är ungefär såhär:
Tänk er Pimp My Ride ( Bara det är ju grymt patetiskt).
Sen tar ni folk från det lokala ålderdomsboendet.
Mixar ihop dom med två otroligt sneknullade programledare så har ni "Bilfixarna"
Det är med andra ord Pimp My Ride men med Coffin-dodgers.

Sist har vi TvShop.
Bättre tv får man leta efter.
Idag såldes en sk. Vibro-Belt. Och det är precis vad det låter som.
Ett bälte som vibrerar. Och inte lite heller.
Jag har nog inte skrattat så mycket åt TvShop som jag gjorde idag.
Tanken är att detta bälte ska "Träna upp" din kropp. Sätt den på magen och vips så har du ett six pack.

Err.. Ja.

Men det roliga var att den vibrerade så otroligt fort och våldsamt så att man trodde försökspersonerna skulle dra iväg närsomhelst.
Tänk er en kvinna i 25-30års åldern, en såndär amerikansk såpopera tjej, tänk er sedan denna med en svart stor klump på röven, liggandes på en säng "läsande" en bok. Varpå hela sängen hoppar runt pga. den svarta klumpen på kvinnans bak.
Ja, helt underbar tv säger jag bara.

Vad kan man säga?
Javafan, det var nog bättre förr.
Och jag tycker man ska införa spöstraff igen.
det skulle vara kul.

3 Comments.:

Anonymous said...

hahaha..
Det bästa med Montel är ju att han avbryter och fyller i gästernas meningar hela tiden. ^^
"-Hur kände du då?"
"-Jag kände.."
"-Du kände dig trasig, och lite kränkt, eller hur?"

Veleneir said...

Ja! xD

Eyezek (A somewhat fucked up form of Isaac) said...

*Skakar på huvudet* Ibland tror man inte att det är sant.