Monday 4 February 2008 I excel at quitting early and fucking up my life...

Jahapp. Så var det måndag.
Orka..

Nu måste man iväg till fucking jobbcentrum och söka nytt jobb, eftersom det i stockholm inte riktigt funkade som man hade hoppats.
Fan.

Jag fattar inte poängen. "Om du pungar upp massa pengar (som du inte har) för att ta den svindyra bussen ner till stan och sätter dig i ett rum med 98 andra mohammeds*, i 6 timmar och söker jobb, så får du lite cash."
Snälla, kan nån berätta för mig varför det är så? Det har undgått mitt förstånd.
Om jag skiter i att åka ner på stan och stannar hemma och söker jobb hela dagen, så kanske skiten skulle gå runt, men nu blir det ju så bra att jag kommer få spendera dom pengar jag får på bussresor.
Underbart.


*- Inge elakt menat, men det är ungefär så det är.

1 Comments.:

Anonymous said...

du är duktig som orkar läsa min blogg haha , o nu ska jag läsa din 24/7 haha... nästna :D

fett najs press :O